Proces automatizacije pomoću jednog rješenja
Cloud Workspace Collaboration
RJEŠENJA ZA AUTOMATIZACIJU PROCESA U OBLAKU
Jednostavan, inteligentan i usklađen način upravljanja ključnim poslovnim dokumentima i procesima izravno s Canonovog uređaja, bez potrebe za složenim IT-om. Canonova rješenja za automatizaciju procesa u oblaku potpuno su upravljani sustav SaaS (softver kao usluga), zasnovan na oblaku. Dostupan s Canonovih uređaja spojenih na oblak, osmišljen je kako bi organizacijama omogućio digitalnu transformaciju i postizanje učinkovitosti boljim upravljanjem informacijama i sadržajem, bez potrebe za složenim i skupim IT implementacijama.
Kako automatizacija u oblaku može pomoći vašem poslovanju
Upravljanje brzorastućom količinom povjerljivog i poslovnog sadržaja brzo postaje prioritet za tvrtke bilo koje veličine.
Rješenja za upravljanje informacijama mogu biti složene za primjenu, integriranje i održavanje, ali Canonova automatizacija procesa u oblaku uklanja tu gnjavažu. U potpunosti se upravlja u oblaku, dolazi unaprijed konfigurirana za popularne poslovne procese i spremna je za upotrebu u nekoliko minuta.
Jednostavna platforma omogućuje vam pohranu, stvaranje i upravljanje informacijama cijelog vašeg poslovanja na jednom mjestu. Zamislite kakav utjecaj će automatizacija u oblaku imati na vašu službu za korisnike i interne procese kada im se omogući lociranje, siguran pristup i obrada traženih podataka odmah, od bilo gdje.
Koji su vaši izazovi?
- Složenost rješenja za upravljanje informacijama
- Rješenja za upravljanje informacijama obično su skupa i teško ih je primijeniti i održavati. Ta će se rješenja možda osobito teško integrirati u postojeće tijekove poslovnog procesa, što često utječe negativno na produktivnost i rezultira nestandardiziranim i skupim implementacijama.
- Upravljanje informacijskom sigurnošću i usklađenošću
- Upravljanje i održavanje usklađenosti rukovanja informacijama s važećim propisima važan je izazov za mnoga poduzeća. Tvrtke obično imaju kombinaciju više sustava i određeni omjer ispisa i digitalnih dokumenata. Vrlo je teško upravljati učinkovito aspektima poput pravila o zadržavanja podataka u svim sadržajima.
- Slaba podrška i proračun za IT
- Mala i srednja poduzeća obično imaju slabu informatičku podršku, što im otežava uvođenje ili održavanje složenih tehnoloških rješenja. S ograničenim proračunima teško je ulagati u rješenja koja zahtijevaju velike kapitalne izdatke ili podršku za profesionalne usluge.
- Podrška za suvremene tijekove poslovnog procesa
- Mogućnost pristupa pravim informacijama i njihovog pronalaženja s bilo kojeg mjesta i s bilo kojeg uređaja presudna je za točnu i učinkovitu suradnju. To je međutim za moderna poduzeća često komplicirano, jer se osjetljivi podaci i dokumenti čuvaju u više aplikacija i poslovnih jedinica pozadinskog ureda, što utječe na učinkovitost mobilnog i fleksibilnog rada.
Koja su rješenja?
Usluga pretplate koja u jednom jedinom rješenju nudi sve potrebno
Sustav rješenja za automatizaciju procesa u oblaku upravljana je usluga koja se pruža putem platforme zasnovane na oblaku. Canon uslugu smješta na svom poslužitelju i upravlja njome umjesto vas.
- Kupci moraju poslovno kritičnim dokumentima u više formata (digitalnim i papirnatim) upravljati na siguran način
- Papirnate dokumente skeniraju MFD-ovi povezani s oblakom, dok se digitalni dokumenti prenose s pomoću bilo kojeg uređaja povezanog s oblakom (računala, tableti, pametni telefoni)
- Unutar rješenja za automatizaciju procesa u oblaku:
- Osjetljivi dokumenti klasificiraju se i indeksiraju nakon automatskog skeniranja i izdvajanja relevantnog sadržaja u skladu s određenim dokumentnim procesima
- Suradnja je poboljšana zahvaljujući tijekovima digitalnog odobravanja i potpuno strukturiranoj i indeksiranoj bazi podataka
- Sigurnost i usklađenost sadržaja poboljšani su naprednim pravilima o zadržavanju i sukladnosti koja se lako mogu primijeniti tijekom cijelog životnog ciklusa dokumenta
- pdf CWC_brosura_HR.pdf (1.16 MB)
Povećanje produktivnosti i učinkovitosti
Automatiziranje administrativnih zadataka i kontrola ključnih dokumenata putem savršene integracije u tijekove poslovnog procesa.
Jačanje informacijske sigurnosti i sukladnosti
Poboljšajte sigurnost i sukladnost s propisima tijekom životnog ciklusa dokumenata zahvaljujući tijekovima poslovnog procesa i pravilima automatskog zadržavanja dokumenata.
Osiguranje dosljednosti i potpora suradničkog rada
Harmonizirajte procese upravljanja dokumentima i sadržajem u više odjela i lokacija zahvaljujući platformi u oblaku dostupnoj s Canonovih uređaja i povezanih uređaja kao što su pametni telefoni, tableti i računala.
Niži troškovi podešavanja i rada
Jednostavno podešavanje na temelju čarobnjaka i alata za samokonfiguraciju čini sada profesionalne usluge opcijskima, a ne nužno potrebnima.
Jednostavna implementacija
Unaprijed konfigurirane aplikacije i tijekovi poslovnog procesa olakšavaju implementaciju rješenja i digitalnu transformaciju organizacija bez potrebe za podrškom (dostupne su mogućnosti Canonove podrške kao nadopuna internim kapacitetima)